Mé cíle pro rok 2019

Rok 2018 byl pro mě velmi úspěšný a radostný a co takový rok 2019? Bude stejně úspěšný? Těžko říci, ale připravit se na něj a stanovit si nějaké cíle si myslím že je důležité a právě o tomhle bude tento článek.

Pracovat se Stylem více ze země 
V posledních dnech jsem zjistila jak moc je práce ze země pro nás důležitá. Nikdy jsem na to moc nebyla a tak jsme si jen ze země občas hrály a dělali nějaké základní prvky. Dnes už vím, že to co se naučíme ze země jde snáz ze sedla. Kromě toho práce ze země poměrně hodně upevnila náš vztah což si myslím, že je velmi důležité. Konkrétně Styl miluje lidi, pozornost a opravdu tohle všechno hodně vnímá.

Uvolněně a od zádě 
Spoustu let měl Styl problém s uvolněním. Aktuálně je pro mě velká priorita aby chodil hezky uvolněný, od zádě a s vyklenutým hřbetem. Poslední dobou se nám to poměrně daří, možná je to tím, že jsem trochu změnila způsoby ježdění a jdu na to jinak než jsem byla celý život učená. Stylovi vyhovuje práce na dlouhé otěži i přesto, že je lehce tupý na holeně to jde, troufnu si říci že i lépe než kdy jindy. Každým ježděním se to zlepšuje.

Nákrčák 
Sen snad každého koňáka. Postupně se se Stylem připravujeme na nákrčák, ale cesta je ještě dlouhá. Budu ráda, když v létě budeme na jízdárně schopni bez kolizí alespoň klusat.

Pracovat i na sobě 
Je hezké mít nějaké cíle, které chcete s koníkem dosáhnout, ale chce to trochu snahu s obou stran. Co si budeme moje fyzička není co bývala, sílu jsem postupně už taky ztratila. Co z toho plyne? Na těchto dvou věcech chci tento rok zapracovat, abych po 15 min práce na jízdárně nebyla úplně vyřízená jak tomu bylo loni.

Závody a huberty 
Letos bych se Stylem chtěla zajet všechny klubové závody u nás ve stáji. Dále bych chtěla vyjet, alespoň na jedny závody mimo naši stáj. Sezónu bych chtěla ukončit na nějakém hubertu.

Instagram, youtube, blog, focení 
Ráda bych se na sociálních sítí posunula někam dál a ráda bych začala právě instagramem, proto jsem se rozhodla psát příspěvky česky i anglicky. Kromě samotných příspěvků bych chtěla vkládat i kvalitní fotografie, proto jsem se rozhodla si každý měsíc pozvat Anetku na focení, aby jste na profilu měli stále něco nového. Co se týká youtube tak bych chtěla přidávat video 1-2x týdně, což bude trochu oříšek, ale snad se zadaří. Dále bych si chtěla stáhnout nějaký kvalitnější program na úpravu videí, aby videa byli na vyšší úrovni. No a dostáváme se k blogu. Každý týden se můžete na blogu těšit na nový článek.

Co bych si chtěla pořídit? 
Tento rok bych si chtěla pro Styla pořídit nové westernové sedlo, jezdecký pad a novou zrcadlovku, abych se mohla naplno věnovat focení.

To by bylo vše k mým cílům na rok 2019, doufám že se mi, alespoň polovina z nich splní. Já vám přeji do nového roku spoustu úspěchů a ať se vám splní všechny vaše cíle.
Budu se těšit příště, Nikuž.

(příspěvek vytvořen 10.1.2019 na mém původním blogu)


Komentáře