Proč jsem založila svůj blog?

Možná si tuto otázku kladete, proto jsem se na ni rozhodla odpovědět tímto krátkým článkem.

Dříve mě moc bavilo psaní různých článků, recenzí a tak podobně. Bohužel komunita na facebooku už není co byla a aktivita rapidně uhasla. Troufnu si říct, že na instagramu mám vybudovanou úžasnou komunitu a kolektiv lidí. Bohužel není to nic co bych si představovala. Dlouhé články nikdy, nikdo nečte a zdá se mi dost nepřehledný. Instagram mi přijde jako dobré místo pro vkládání fotografií a drobných informací, nikoliv článků.

Proto jsem se rozhodla založit tento blog, na kterém najdete snad pro vás zajímavé články ze světa koní a vše co se jich týká. Ráda bych tu psala různé recenze nebo i návody a vychytávky.

Doufám, že se vám moje články budou líbit a budou vám přínosem. 
Já se na vás budu těšit u příštího článku. 
S pozdravem, Nikuž & Horses

(příspěvek vytvořen 20.11.2018 na mém původním blogu)


Komentáře