První focení s profi fotografkou

Někteří si možná říkáte jaké to je asi fotit s opravdovou fotografkou. Já tuto možnost měla teprve nedávno.

Abych řekla pravdu tak u nás v okolí není snad nikdo, kdo by fotil koně na vyšší úrovni a tak, jak by se mi to líbilo. Proto jsem se rozhodla s Lenčou oslovit jednu úžasnou, brněnskou fotografku, aby nás přijela nafotit.


Jak už jste mohli pochopit, tak jsem se nefotila jen já se Stylem, ale přidala se k nám Lenča se svou kobylkou Leticií. S Lenčou jsme se sešli zhruba hodinu před focením, aby jsme koníky řádně vyčistily a nasedlaly, aby jsme pak nezdržovali a mohlo se rovnou fotit. Osobně musím říct, že jsme trochu nestíhali, hlavně teda já (klasicky), stihli jsme to jen tak, tak. Po příjezdu Anetky jsme si znovu probraly jak a kde chceme s koníkama vyfotit. Prvně jsme fotili v areálu naší stáje kde jsme v jednom z boxů fotili na černém pozadí. Anetka nám ve všem radila jak má koník stát, kam koukat a tak podobně, tento profesionální přístup se mi moc líbil. Zhruba po 20 minutách jsme se přemístili na nedalekou louku, kde na okraji bylo ještě pár neopadaných listnatých stromů (díky bohu). První na řadu šla Lenča, fotilo se prvně v pohybu a poté portréty, bohužel jsme na louce nemohly cválat, protože čerstvě pohnojeno a klouzalo to. Styl se při focení choval jako modelka (na rozdíl ode mě), až jsme se tomu museli smát. Nakonec jsme se rozhodli, že uděláme i pár fotek na jízdárně, aby jsme měli nějaké ze cvalu. Já jsem se rozhodla, že Stylovi po dlouhé době sundám udidlo a byl moc hodný a spokojený, bylo vidět, že mu to udělalo radost. Pak už focení bohužel skončilo, ale byla to pro mě úžasná zkušenost a úplně něco jiného než sem byla zvyklá.



Tímto bych chtěla Anetce ještě jednou moc poděkovat za úžasné fotografie a už teď se těším na další focení. Pro ty, které zajímá Anetčina tvorba tak doporučuji sledovat její Facebook, Instagram a webové stránky.

Já doufám, že se vám tento článek líbil a budu se na vás těšit u dalšího.
Nikuž & Horses

(příspěvek vytvořen 21.11.2018 na mém původním blogu)

Komentáře