RECENZE: Uzdečka Kavalkade Ivy


Ahoj všichni, rozhodla jsem se udělat recenzi na velmi populární uzdečku Kavalkade Ivy. Vlastním verzi s beránkem i bez něj.

Verzi s beránkem vlastním už poměrně dlouho, ale moc dobře si vzpomínám když mi dorazil balíček a já byla unešená. Nové uzdečky jsou většinou tvrdé a neohebné (i po několika namazání), ale tahle byla hned od začátku krásně měkkounká. Moc mě potěšilo i krásné bílé prošití celé uzdečky, bez něj by to nebylo ono, beránek byl krásně huňatej. Další super věc jsou protiskluzové otěže se zarážkami, bez nich nedám ani ránu a potěšilo mě, že je dávají přímo k uzdečce. Beránky jsou k uzdečce přidělány na suchý zip a i po několika vyprání jsou pořád jako nové, stačí je jen vyčesat kartáčem. Další věc, kterou hodně oceňuji je i to, že se dá uzdečka zapnout i bez udidla, což je naprosto super.

Jelikož jsem z uzdečky opravdu pořád unešená rozhodla jsem se koupit i verzi bez beránku, kerá je také naprosto dokonalá. Značku Kavalkade jsem si velmi oblíbila a určitě to nejsou poslední produkty, které si od nich koupím.

 V kolekci Ivy kromě uzdeček najdete i ohlávky a náhradní beránky:

Uzdečka Ivy s beránkem
Kůže: černá, hnědá
Beránek: přírodní, černý
Náhradní díly: přírodní beránek, černý beránek, neopren

Uzdečka Ivy bez beránku
Kůže: černá, hnědá


Ohlávka Ivy s beránkem i bez
Kůže: černá, hnědá
Beránek: přírodní
Náhradní díly: přírodní beránek

Případně kdyby jste měli zájem si jednu z uzdeček nebo ohlávek koupit můžete mi napsat zprávu.
Máme je za velmi přijatelnou cenu.

Doufám, že se vám tato recenze líbila.
S pozdravem, vaše Nikuž

(příspěvek vytvořen 28.2.2019 na mém původním blogu)



Komentáře