Rozdělení spoluprací

Ahojky dnes bych chtěla navázat na můj předešlý článek o spolupracích. Již delší dobou se setkávám s tím, že málokdo ví rozdíly mezi jednotlivými spolupracemi. Pochopitelně každá firma má podmínky spolupráce jiné i přesto se tyto spolupráce dají rozdělit do několika skupin.

Ambassador 
Poslední dobou je to velmi oblíbený druh spolupráce, ale dle mého názoru jen proto, že název hezky zní. Co ve skutečnosti ambassadorství obnáší? Za mě ambassadorství není až tak jednoduché jak se zdá. Ambassadorky jsou v plném kontaktu s firmou. Pomáhají jak s propagací tak s přípravou jednotlivých věcí k uvedení na trh, pomáhají stanovovat pravidla soutěží či fotí produkty pro využití firmy. Jednoduše ambassadoři jsou cennými členy firmy.

Dlouhodobá spolupráce 
Na rozdíl od abm jsou dlouhodobé spolupráce jednodušší stojí víceméně na propagaci firmy případně focení produktů, které jim firma poskytne k jejich vlastnímu použití. Osoby s dlouhodobou spoluprací často zkoušejí novinky, které firma uvede nebo uvedla na trh, dodávají věci, které daná osoba potřebuje nebo věnují věci do soutěží.

Krátkodobá či jednorázová spolupráce 
Krátkodobé či jednorázové spolupráce slouží většinou k tomu, aby firma od dané osoby dostala nějakou recenzy na produkt a případnou propagaci. Dále například může s danou osobou uspořádat i nějakou tu soutěž nebo se domluvit na fotkách pro firmu. Může se stát, že z jednorázové spolupráce se časem stane i ta dlouhodobá.

Doufám, že se vám tento článek líbil a pochopili jste rozdíly mezi těmito spolupracemi.
Pá, vaše Nikuž

(příspěvek vytvořen 14.3.2019 na mém původním blogu)

Komentáře