Jezdecký deníček - březen 2019


24.3.2019
Ahojky, dneska jsme měli se Stylem focení. opět bylo velice náročné, rozhodla jsem se, že nafotíme všechny Equinns mikči co mám, abych to vše měla z krku a měla do nové kolekce klid. Fotili jsme portréty ze země, z koně i v pohybu. Anetka mi zkrátila na sedle třmeny a musím říct, že ji za to miluju, pomohlo mi to v hodně věcech. Styl chodil úplně božsky, je vidět, že mu zimní pauza hrozně moc prospěla, tak jak chodí teď mi snad ještě nikdy nechodil, mám z něj obrovskou radost. Pro tentokrát to byl takový menší rozpis, ale příště to napravím slibuji a doufám, že se na nové fotky těšíte stejně jako já, příští focení bych chtěla nějaké tematické focení, mám jich sepsaných fakt hodně tak uvidíme co s Anet vymyslíme. Tak zase příště pa, Nikuž.




17.3.2019
Ahojky dnes za mnou ke Stylovi přijela Pája a Natálka s Maxem a měli jsme skokový trénink. Se Stylem je spolu skákali po půl roce, takže to byla celkem sranda. Ze začátku se Styl pořádně hecnul a lítal na skoky jak blázen a já měla plné ruce práce, nakonec se mi ho podařilo uklidnit a na skoky chodil hezky v klidu, měla jsem z toho moc dobrý pocit než jsem se podívala na videa které Pája natočila, no upřímně děs a hrůza když jsem se viděla, rozhodně máme co pilovat, ní posuďte sami. Jinak jsme chodili samostatný křížek a kolmák a potom i dvojskok. Trochu jsem se hecla a řekla jsem si, že na tom musíme pořádně zamakat, aby jsme se alespoň trošku vypilovali a nějak to vypadalo, protože to co uvidíte na tom videu je opravdu děs. Někdy jsi nahoře a někdy dole, nás teď čeká dlouhá cesta vzhůru, tak nám držte palce.




13.3.2019
Ahojky, dneska jsem byla u Styla, měla jsem půjčený Brockamp pad, bohužel to byla velikost pony, tak jsem z něj trochu vytíkala, ale jsem nadšená. Přijela jsem ke koním a nachystala si věci, bohužel k padíku nebyl podbřišák, tak jsem si musela půjčit ve stáji, díky bohu nám byl. Potom jsem šla pro Styla, byl nečekaně jako prasátko, kromě toho už pěkně líná a já po čištění měla chlupy nejen v nose a puse, ale i v kalhotkách. Po tom co jsem ho nasedlala jsem chvíli čekala než se uvolní kruhovka, protože já klasicky srab na jízdárnu v padu nepůjdu, ale to ještě nebyl ten největší zápich, asi 5 minut sem vedle Styla stála na židli a rozhodovala se jestli na něj mám jít nebo ne, jako byla sem hodně pokaděná strachy o tom žádná, protože bez sedla jsem pořádně jezdila tak 6 let zpátky. Když jsem se odhodlala a vyskočila na něj tak Styl stál než se srovnám, což je divný, protože se snaží pokaždé hned vykročit. A máme tu krok, po tom co jsem se srovnala a usadila jsem si postavila ruce a vzala ho na holeň a právě to byl ten první moment kdy jsem otevřela pusu co se to vlastně děje. Styl začal podsazovat prdel, došlapovat více pod sebe a sestavovat si hlavu, absolutně jsem nechápala, protože jsem vlastně nic neudělala. Pak přišla chvíle na klus, opět mi chvilku trvalo než jsem se srovnala a usadila, jakmile sem byla ok a začala se soustředit na něj tak se hned opakovalo to co v kroku, byla jsem neskutečně šťastná opravdu nevím čím to je, ale takhle uvolněně nechodil snad nikdy a když už tak to třeba stálo 45 min práce pod sedlem a ne po pár minutách jako tomu bylo dnes. Upřímně jsem opravdu neskutečně šťastná. No a dostáváme se ke chvíli, kdy bych jako měla nacválat, a klasika poprděná Špačková, no po dlouhé době přemlouvání jsem teda nacválala, obcválala jsem jen asi 3 kolečka, to mi docela stačilo a byla sem spokojená, ve cvalu chodil tak jak jsem chtěla takže za mě pecka. Jezdili jsme celkem asi jen 20 minut, ale nechala jsem toho, protože jsem byla nadmíru spokojená a hlavně jsem už nemohla, co si budeme moje kondička nic moc a jízda na padu je docela fyzicky náročná. Naprosto spokojená jsem odešla z kruhovky, Styla jsem odstrojila, vyčistila a odvedla do ohrady. Dnešek jsem si moc užila a tak spokojená jsem nebyla hodně dlouho, i na úkor toho, že asi dva dny nebudu chodit. No doufám, že se vám tento delší rozpis líbil, jsem se zase hezky rozjela. Tak zase příště, pa Nikuž.




3.3.2019
Ahojky dnes jsem byla za Stylem a po zimě jsme byli poprvé na jízdárně a pořádně makali. Nejprve jsem si nachystala věci a pak šla pro Stylouše, byl jako prasátko tak následovala odbahňovací kůra. Když jsem měla Styla konečně nachystaného vydali jsme se na jízdárnu. Dvě holčiny tam měli trénink tak jsem se vydala na druhou polovinu jízdárny. Měla jsem poměrně hodně času tak jsem se rozhodla, že budeme dlouho krokovat a postupně uvolňovat, přeci jen dlouho nemakal. V kroku se mi ho podařilo krásně uvolnit a šlapal hezky sestavenej a od zádě. Když jsme začali klusat nechala jsem mu delší otěž a nechala ho klusat tempem jaké mu vyhovovalo, takto jsem ho nechala do té doby než se mi začal uvolňovat. Poté jsem po něm chtěla, aby šel klidným tempem a zapojoval zádové svaly a došlapoval hodně pod sebe, dalo to zabrat, ale nakonec se mi i krásně sestavil a šlapal moc hezky. Jezdila jsem chvilkama i bez třmenů, abych si zamakala i já. Na jízdárně byli poskládané kavalety tak jsem si řekla, že si ježdění trochu zpestříme. No a to dodalo našemu ježdění korunu, moc ho to bavilo a chodil je jak profík. Mám z něj velkou radost, očividně mu jízdárna asi i chyběla. Na konci práce jsem ho nechala vyklusat na volné otěži. Po příchodu zpátky ke stáji jsem ho odstrojila a dala mu odpocku, a protože už začíná línat tak jsem se rozhodla, že ho pořádně vydrbu, no pár chlupů z něj bylo. Pak jsem si sbalila věci, nachystala krmení a jela domů. Točila jsem pro vás i krátké video tak se na něj brzy můžete těšit zde na blogu i na youtube.


Komentáře