Jezdecký deníček - únor 2019

24.2.2019
Ahojky, dneska jsme měli se Stylem poměrně náročné focení pro Provazové vybavení Thea a něco málo pro Equinns. Měla jsem s sebou opravdu hodně deček a hodněkrát jsme přesedlávali. Každopádně to bylo naprosto úžasné, nepršelo ani nefoukalo, jen byla trochu větší zima. Prvně jsme fotili na louce hned za našima výběhama. Poté jsme udělali pár fotek na černém pozadí, nakonec jsme šli chvilku na jízdárnu, kde se k nám připojila i Lenča s Leckou. Myslela jsem, že Styl bude naštvaný, když se na něm pořád budou měnit věci, ale mile mě překvapil a byl naprosto dokonalý. Tohle focení jsem si naprosto užila a už se těším na výsledky. A fotili jsme jak jinak než s úžasnou Anetkou Zábranskou.



15.2.2019
Dneska k nám přijel veterinář a očkovalo se. Proto jsme se Stylem nic nedělali, šli jsme jen na krátkou procházku na ruce. Potom jsem Styla pořádně vyčistila a zjistila, že už pomalu začíná línat. Styl a línání je kapitola sama o sobě, všichni víte jakej je Styl přes zimu chlupáč, takže každé jaro je z něj spousta chlupů. Při čištění jsem si ho odvázala a postavila ho doprostřed nádvoří a trénovali jsme stání na místě a výjimečně mu to moc šlo, krásně stál bez hnutí, což je u něj úspěch. Po tom co jsem Styla vyčistila jsem s ním zkoušela fotky na černém pozadí, byla to celkem sranda držet si koně a fotit ho zároveň. Tak jak stál krásně u čištění už se nedá srovnat s tím co předváděl při focení, ale nakonec jsem něco málo nafotila.
Když jsem ho odváděla do výběhu vzala jsem si s sebou foťák a nafotila koníky v ohradách. Bylo moc hezké počasí a krásně jsem si to užila. Od konce února už bych se Stylem chtěla začít makat, tak uvidíme jak to půjde.



10.2.2019
Dnes jsem byla na krásné vyjížďce s Lenčou a Terezkou. Rozhodli jsme se jít do kopců a do lesa. S Lenčou jsme si vzali "stejné" dečky. Vyjížděli jsme za téměř krásného počasí, ale po chvíli začalo trochu foukat což nám ani moc nevadilo. V lese bylo místama ještě hodně sněhu, což bylo super. Užívali jsme si krásnou vyjížďku a najednou jsme uslyšeli pilu, tak jsme rychle přišli do kroku. Na štěstí nekáceli stromy, ale jen rozřezávali spadlý strom přes cestu. I když nás viděli tak pilu ani na malý moment nevypnuli, naštěstí se naše koně nebáli a neměli s ní žádný problém. Rozhodli jsme se strom přejít, protože byl poměrně nízký. Metis a Leci neměli žádný problém a strom v klidu přešli, no a styl opět nezklamal. Ve chvíli, kdy měl strom překročit tak se vší silou odrazil a skočil jak kdyby ho měl sežrat.
No a ze mě v tom letu vypadlo jenom: "Ty seš ko**t! ... Dobrý den." Krom toho že jsem skončila na krku bez třmenů a otěží jsem si odnesla kus pořádné ostudy. Po tom co jsme se dosmáli jsme pokračovali v cestě. Když už se vyjížďka chýlila ke konci tak jsme najednou uslyšeli auto, zrovna jsme byli před takovou blbou zatáčkou tak jsme rychle dojeli ke kraji a zastavili, naštěstí řidič byl ukázněný a jakmile nás uviděl tak zpomalil. Když už jsme si mysleli, že nás nic nedokáže představit tak kousek před námi vyskočil divočák. Raději jsme zastavili, kdyby jich bylo více, nakonec jich bylo asi pět. Z koní se staly sochy a cítili jsme jen jak jim buší srdce jak o život. No a prasátka se rozhodli, že za cestou dál nepůjdou, ale zůstanou tam. Tak jsme začali pískat a "křičet" aby jsme je vyplašili, což se povedlo. No a pak už jsme se pomalu blížili k domovu. Byla to úžasná vyjížďka a moc jsme si ji užili.



Komentáře