Nenávist a závist na Instagramu

Ahojky, poslední dobou si začínám všímat jak komunita na Instagramu začíná jít do kytek ... Poměrně mě to dost mrzí a stále nechápu, kde se ve vás bere ta zlost, nenávist, závist, ...

Tellynom
Upřímně nechápu, že na něj mají všichni pořád náladu. Nejvíce "hejtů" a nadávek se objevuje právě tam ... No, ona anonymita dodává kuráž, což je podle mě dost smutný, místo toho, aby člověk napsal osobně co se mu nelíbí a nebo zkrátka danou osobu přestal sledovat a ignoroval to.

Spoustu věcí na koně
V tomhle případě si myslím, že spíš panuje závist. Ano i já jsem byla mladá a byla jsem ráda za jednu dečku, ale nikdy jsem neřešila jestli jich má někdo 5 nebo 10, opět mi to nepřijde moc logické se kvůli tomu do někoho navážet, přeci jen každému dělá radost něco jiného, někdo má 10 páru bot, 20 krytů na telefon, značkové oblečení typu CK, TH, ... no a někdo má rád spoustu věcí pro koně. Není to rozmazlenost, ale spíš radost, někdo si ty věci kupuje sám a někdo má zázemí v rodině, ať je to tak či tak, neznamená to, že ta osoba je nějakým způsobem špatná, zlá, nebo že se špatně stará o koně, zkrátka má jen víc věcí a nic jiného se na tom nemění.

Urážení vzhledu
Každý jsme nějaký, někdo hubený, někdo tlustý, někdo malý, někdo vysoký. A pořád jen čtu, jsi na něj moc vysoká, těžká, malá, ... Proboha! Proč? Jako nevím myslím si, že každý má alespoň něco málo v hlavě a ví jestli si na koně může dovolit sednout nebo ne a urážením ničeho nedosáhnete, napadlo vás treba, že daná osoba může být i nemocná?

Dělej to tak a tak
Hodně lidí má tendenci diktovat jak a co s koněm máš dělat, teď nemyslím konstruktivní kritiku nebo radu, myslím ty co píšou stylem: "Neskákej, když to neumíš"... Sakra! Každý se snad někdy učil ne? Myslíte si snad že jde všechno hned? Ne? Víte kolikrát jste se počůrali jako mimina když jste se učili na nočník? Tohle je úplně stejné, vše chce svůj čas. Místo toho, aby jste ocenili postup tak akorát diktujete co a jak nemá dělat a jak je neschopnej.

Proč lidi "hejtujou"?
Prosím nic si z haterů nedělejte, často to jsou osoby, které nemají vyřešené svoje problémy, něco jim nejde, něco nedostali a vzdali to, myslí si, že když napíšou hnusný komentář, tak ublíží někomu jinému a jim se uleví, ale je to naopak, čím víc někdo hejtuje, tím víc se propadá na svoje dno. Spíš bychom měli tyto lidi litovat ... Prosím všechny aby se nad sebou zamysleli, chcete nějakou věc? Není nic jednoduššího než si odkládat drobné a postupně si na ni našetřit, neumíte jezdit nebo vám rodiče nechtějí platit koně? Domluvte se s nima na nějakých domácích pracích a poproste je třeba o 20 za nějakou věc, určitě si alespoň na jeden trénink týdně našetříte, jste hubení nebo tlustí? Přispůsobte tomu svůj jídelníček a pohyb, a takhle bych mohla pokračovat, zkrátka začněte hlavně u sebe, život bude hezčí a nebudete mít potřebu se navážet.

Tenhle článek ani nevím proč jsem psala, ale snad bude někomu přínosem a donutí vás se to zamyslet, mějte se rádi.
Pá Nikuž

Komentáře

  1. Budu moc ráda když se přihlásíte k odběru mého blogu a napíšete mi do komentáře váš názor na aktuální hate scénu na ig. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle článek je opravdu moc silný... Vhrkly mi slzy do očí když jsem to četla. Je to strašné a nechápu jak to někdo může udělat... Stojím za tebou Nikuž ❤️🤞🏻😞

      Vymazat

Okomentovat