RECENZE: Čabraky na zakázku

Zdravím všechny, v dnešní a historicky první recenzi bych se chtěla věnovat čabrakám, které jsem si nechala nechala ušít ke svým dečkám.

Vždy když si nechávám pro Styla dělat nějakou věc na míru, pečlivě vybírám různé výrobce a porovnávám jejich práci než mě nějaký uchvátí a bude podle mých představ.

Tentokrát mě uchvátila svojí prací paní, která vystupuje na Facebooku jako: Čabraky na zakázku. Podle fotek jsem viděla, že má velké zkušenosti a opravdu dokáže téměř dokonale trefit odstín čabraky. V tu chvíli jsem měla jasno a hned jsem paní psala.

Od samého začátku byla paní moc příjemná a ochotná, několik dní jsme strávili tím, že jsme hledali dokonale ladící odstín k dečce a to byl ve 2 případech opravdu oříšek. Celkem mi paní dělala 7 čabrak což je dost, ale paní si s nimi hravě poradila. Jediná škoda je, že jsem na čabraky čekala opravdu dlouho, protože paní má hodně zakázek, ale vyplatilo se to, jsem opravdu nadšená. Balíček přišel krásně zabalený a čabraky hezky složené. Nejvíce mě ovšem překvapila kvalita materiálu i samotné uháčkování, opravdu úžasné, v obchodě takovou rozhodně neseženete. Proto bych chtěla paní a její úžasnou práci doporučit dál.

Děkuji za přečtení článku, budu se těšit příště.

Nikuž & Horses

(příspěvek vytvořen 1.12.2018 na mém původním blogu)


Komentáře