21.9.2019 - Výstava Kůň 2019

Není výlet jako výlet. Asi takhle bych pojmenovala letošní zářijovou Lysou, na kterou jezdím pravidelně již několik let. Jako každý rok se tam scházíme i s Adminkami a Youtuberkami a letos toho nebylo vyjimkou, kromě toho nás napadlo uspořádat  "menší" sraz i s fanoušky, ano píšu to do uvozovek, protože kolik vás přišlo, to není ani možný. Upřímně, takhle psychicky mimo sem nebyla hodně dlouho, a teď to myslím v dobrém, upřímně nikdy bych nečekala, že za mnou přijde tolik úžasných, krasných, milých, hodných lidí. Byli jste všichni naprosto úžasní a já to stále nemohu pochopit.

Po úžasném srazu jsme se šli s přítelem a Natálkou najíst do restaurace. Po návratu na výstaviště jsme valili do stánku Equinns, kde jsem měla také domluvený menší srazík s vámi, opět vás přišlo hrozně moc, mám z toho neskutečnou radost a asi ještě dlouho mít budu, jste úžasní.

Poté jsme už šli konečně nakupovat a já ulovila spoustu krásných kousků, které můžete vidět na fotce a nebo ve vlogu. Chtěli jsme se jít podívat na představení do haly, ale bohužel byla tak přeplněná, že jsme se tam pomalu ani nedostali, proto jsme se rozhodli vrátit do stánku Equinns ještě pokecat, pořádně si prohlédnout novou kolekci a pomalu jsme se chystali domů.

Chtěla bych poděkovat holkám, že tam s námi byli, moc ráda jsem vás zase viděla. Dále bych chtěla poděkovat za dárečky od holek a Equinns. A hlavně! Všem co dorazili a přišli za námi! Byli jste nejlepší a zatím je to asi můj nejsilnější zážitek co jsem zažila, byli jste úžasní!

Tak jo! Uvidíme se na For Horse!
(fotky od vás najdete na mém Instagramu ve výběru: Lysá 2019)




Komentáře