RECENZE: Vyživující olej na kopyta od Eliott




Necelý půlrok používám vyživující olej na kopyta od firmy Eliott, s přípravkem jsem moc spokojená a chtěla bych si s vámi podělit o mé zkušenosti.

Stylovi kopyta jsou hodně suché (především v létě) a dost často trpí na hniloby. V polovině léta, když jsem po namočení (doporučuje se u všech mazání prvně kopyta namočit) začala mazat tímto olejem, byla jsem po pár dnech mile překvapená. Kopyta byli více vyživené, méně suché a celkově zdravější. Velkou výhodou je i pumpička, které balení má, díky ní se mi nikdy nestalo, že by se mi olej vylil (jako u jiných mazání), kromě toho si na kopyto "nadávkuji" vždy potřebné množství a nemusím se v tom "patlat" jako u jiných olejů, nic není mastné. Olej mimo jiného i krásně voní, což je něco co mám ráda a na čem si potrpím.


Informace o produktu: (zdroj: http://www.eliott.cz/)

Vyživující olej na kopyta Eliott s vavřínem a měsíčkem lékařským 
Obsahuje vysoký podíl velmi kvalitního vavřínového oleje a extrakt z měsíčku lékařského, jež jsou ideální kombinací pro péči o kopyta koní. Vavřínový olej je antibakteriální, antimykotický, bohatý na kyselinu laurovou, zvláčňuje a hloubkově vyživuje kopytní rohovinu a chrání ji před vysycháním. Měsíček lékařský má zklidňující a protizánětlivé účinky. Olej se snadno aplikuje rozprašovačem zejména na kopytní korunku.

Na celý popis produktu se můžete podívat ZDE.

Snad se vám nová recenze líbila a byla vám přínosnou.
Tak zase příště, pa Nikuž

(fotografie u příspěvku jsou z archivu firmy Eliott)



Komentáře