Slavíme první výročí!

Ahojky všichni, vítám vás u nového článku, který je pro mě trochu jako narozeniny, možná pro mě znamená ještě víc. Člověk by ani neřekl, jak ten čas rychle utíká. Moc dobře si vzpomínám na ten den, kdy to všechno začalo. 

Konaly se závody v Šumperku, na které jsem jela spolu s moji milovanou Pájou a Parčou. Kromě závodů to pro nás byl opravdu výjimečný den, den kdy jsme se oficiálně staly ambasadorkami naší úžasné značky Equinns. Moc dobře si pamatuji jak jsem byla nervózní, když jsem se měla poprvé setkat s Diankou a Víťou, ale k mému překvapení to bylo naprosto milé a úžasné setkání, měla jsem pocit, jako bych s nimi spolupracovala už roky. Měla jsem tu úžasnou možnost si jako první vybrat a vyzkoušet mikču, nu moje absolutní favoritkou se stala Home, která je do teď moje největší srdcovka. Jakmile Pája dojela závod rozhodli jsme se, že uděláme prvních pár fotek v mikčách. Chudák Pája se nemohla rozhodnout kterou, tak sáhla rovnou po dvou, jednou z nich byla vaše velmi oblíbená Riding Tack a druhá Lights. V tu dobu ještě nebyl založený pomalu ani Instagram a webové stránky nebyli ještě dokončené, nu já to nevydržela a hned jsem vám musela o té úžasné novince říci. Chudák Víťa a Dia skrz to museli sedět do noci u počítačů, aby bylo vše co nejdříve hotové. 

A průběh prvního roku? Nepopsatelný! Vánoce se tak rychle blížili a vy jste si mikiny zamilovali, úplně stejně jako já, sklad se skoro nestíhal doplňovat. Na jaře jsme pečlivě pracovali na nové jarní kolekci, která se podle mě opravdu vydařila a v mé skříní přistáli hned tři kousky, které naprosto miluji, novinkou byli i mikiny bez kapucí. Pár měsíců na to vyšla nová kolekce Signature ve které se objevily i trička a tílko, za pár týdnů přišla další krásná trička. No už se nám pomalu, ale jistě blížilo léto a naše první společná akce, která se konala na Světovém poháru v Olomouci, kde se nás sešlo opravdu hrozně moc ať už vás fanoušků, nebo i adminek, které za námi přijeli téměř z celé republiky, nepopsatelný zážitek, na který budu moc ráda vzpomínat. Další akcí, na kterou jsme vyrazili byli charitativní závody v Třeštině, kde to bylo také naprosto úžasné. Léto pomalu končí, je čas začít pracovat na nové podzimní kolekci, kterou jsme vám chtěli představit na výstavě Kůň 2019 v Lysé nad Labem. Lysá byla pro mě naprosto nepopsatelný zážitek, který se mi vryje do paměti snad na celý život, kdy za mnou přišlo, tolik (ale opravdu TOLIK) úžasných lidí ať už na srazu, nebo přímo na stánek, kde jsem také strávila spoustu času. Koně nové kolekce mikin jsme představili i další dvě novinky v podobě vaků a obalů na třmeny, které byli překvapením i pro nás ambasadorky. A už se to pomalu blíží, blíží se naše první společné narozeniny, těžko tomu uvěřit jak rychle to uteklo a kolik jsme toho společně prožili, ještě těžší je uvěřit tomu, že jste nám dali k narozeninám úžasný dárek v podobě 10 000 fanoušků na Instagramu, což je po roce působení opravdu úžasné.

Jsme hrozně rádi, že tu s námi jste a podporujete nás. Jako poděkování jsme se rozhodli uspořádat obrovskou soutěž, kde si můžete zasoutěžit o všechny naše produkty, stačí kliknout SEM a užít si soutěž, my doufáme, že se vám naše práce bude i nadále líbit.

Moc vám děkuji za přečtení příspěvku, pod něj vám dám fotky z průběhu celého roku, aby jste si s námi mohli zavzpomínat.
S pozdravem Nikuž




Komentáře