Focení s holkama, procházka se Stylem

Ahojky všichni v pátek (24.4.) jsem měla poměrně zajímavý den.
Odpoledne mě nabrali Natálka s Alčou a jeli jsme fotit jarní fotky k nim do stáje, která je kousíček od té naší. Holky prvně koníčky pořádně vydrbali, nachystali je a vyšli jsme na jejich pastviny, kde to bylo nádherný. Fotili jsme celkem asi dvě hodiny a koníci byli moc hodní. Holky se pak postarali o koníky a vyrazili jsme k nám do Stáje za Stylem.

Věci jsme si nechali u jízdárny a protože jsem měla ohlávku a vodítko u sebe tak jsem šla rovnou pro Styla do ohrady. Hned jsme vyšli a vzali jsme jen foťák a hřbílko. Na první louce kam jsme došli mi holky Styla pořádně vydrbali a díky bohu už moc nelíná, tak jsme místo "nezasněžili" moc. Pak jsme přešli na další louku, kde jsme ještě chvíli pásli a pak nám Natálka udělala pár fotek se Stylem který se jí dost povedli, nejvíc vtipný ale bylo odtrhnout Styla od trávy, nějak mi za tu dobu zvlčel a byl docela protiva, no aspoň vím, že teď na tom musíme pořádně zapracovat. Pak už jsme jen kecali a čekali, než mi zavolá Pavel, že už pro nás jede a my šli akorát Styla odvézt do boxu, kde na něj čekala večeře.






Komentáře