Jaký byl můj rok 2019?

Zdravím, vítám vás u nového článku. Dneska se ohlédneme zpátky do roku 2019, jaký byl, co se nám povedlo nebo nepovedlo, zda se mi vyplnily cíle, které jsem měla.

Mé cíle pro rok 2019 - ZDE

Rok 2019 byl pro mě opravdu hodně kritický, neříkám byli i světlé chvilky, ale spíše se mi moc nedařilo a celkově pro mě byl dost na prd po všech směrech.

Zdravotní problémy a naše letošní "práce"
Na jaře tohoto roku jsme si zajeli klubové závodky, kde jsme jeli křížky a umístili se na krásném pátém místě. Pracovali jsme hodně na uvolňování a pracování od zádě, k což se nám poměrně dařilo. Časem začalo velké trápení alias Stylovi nožky, kdy mu byla zjištěna artróza a další problémy (více o tom hovořím ve videu - ZDE). Díky jeho hodně oteklým nohám a lékům jsme chodili pouze na procházky na ruce a občas nějaká lehká práce ze země. Ke konci léta jsme začali pomalu jezdit, žádná velká námaha, vyjížďky v kroku a občas klus, na jízdárně a kruhovce pouze krok, i přes to jsme pracovali na jemnosti a uvolnění, jak jsem to měla v plánu. Já jsem si řekla, že když už máme ten předčasný důchod tak občas sundám udidlo a budeme pracovat i bez něj a musím říct, že ho Styl brzy krásně pochopil a chodí na něm moc hezky, dokonce se zlepšila i jeho "tupost" na holeně. Když už bylo konečně vše na dobré cestě, tak pro změnu zradilo zdraví mě. S nadcházejícím podzimem a změnou teplot, vzduchu se ozval můj starý kamarád jménem astma. Díky přechozeným různým nachlazením mě skolila opravdu nepříjemná chřipka, kdy se do toho vložilo právě astma a vše mi sedlo na průdušky a já nemohla ani dýchat a skončila na pohotovosti s kapačkama a inhalací. Marodila jsem necelý měsíc, jak jsem pořád ležela tak pro změnu přišla krásná blokáda žeber, kdy to byla fakt nepříjemná bolest, nemohla jsem si pořádně ani zakašlat. A jednoho krásného dne, kdy mi zaskočilo jídlo a já ho vykašlávala mi v žebrech neskutečným způsobem ruplo a já se nemohla posadit, postavit, lehnout, nic... No a jelo se znovu na pohotovost, kde mi píchli něco na bolest a řekli mi, že mám obražený hrudní koš (ano ze zakašlání) a že to musí postupně přejít samo... No co vám budu povídat bolet mě to přestalo až začátkem listopadu... No a už se pomalu blížili vánoce a konec roku, takže jsem toho se Stylem moc nestihla...

Instagram, Blog, Youtube
Na rozdíl od mého osobního života je ten virtuální jedno velké WOW! A když říkám WOW tak to doslova! Tento rok jsem na Instagramu dosáhla úžasné hranice 10 000 sledujících, za což vám hrozně moc děkuju a nesmírně si toho cením! Přešla jsem s blogem na novou platformu, na které snad už i zůstanu. Byla jsem na spoustě úžasných akcích, na kterých jsem potkala hromadu úžasných lidí ať už "kolegů" nebo vás fanoušků, tyto akce pro mě jsou do teď obrovským motorem a chuť pokračovat dál, vymýšlet nové a nové věci.

Poděkování
Chtěla bych poděkovat všem svým fanouškům, kteří mě posouvají dál. Všem mým kamarádům a známým, kteří mě podpořili v tíživých situacích. Všem firmám, se kterýma jsem spolupracovala, které věnovali ceny do soutěží. Všem fotografům, kteří mě přijeli nafotit.

Doufám, že rok 2020 bude o mnoho lepší než rok 2019. Doufám, že se potkáme na spoustě akcí a doufám, že vás má tvorba bude i nadále bavit.
A jaké jsou mé cíle na rok 2020? To se dozvíte příště.
Tak zase pa příště!
Nikuž














Komentáře